24 Temmuz 2015 Cuma

kitap alışverişi/ilk nokta

Herkese merhaba arkadaşlar uzun zamandır yazı yükleyemiyorum çünkü kötü bir olay yaşadım ama yine de ufak ta olsa bir yazı yazmak istedim ilk defa ilknokta.com dan kitap alışverişi yaptım.Daha onceleri hepsiburada.com dan yapıyordum ve begeniyorum ama fiyatların bu sefer daha uygun oldugunu gorunce ilk nokta dan yapmak istedim.
Kurucunun kızı nı almayı çok istiyordum ve 11.50 ye düştüğünü görünce bu fırsatı kaçırmak istemedim kuzenimin de doğum günü yaklaştığı için ona çok istediği paralama defterini aldım ve uzun zamandır bi türlü alamadığım gölge ve kemik kitabını ve 2. Kitabı olan kuşatma ve fırtına yı aldım ikisinin de fiyatı 7.95 ti yaptığım alışveriş ten cok memnun kaldım çünkü cok uygun ve kârlı bir alışveriş oldu.Ayrıca 15 tane ayrac koymuslardı her çeşitten bir kactane konulmuş.
 Eğer sizde kitap alışverişi yapmayı düşünüyorsanız ilknokta dan yapmanızı öneririm indirimler çok iyi.
Lütfen bloğumu takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayın birdaha ki yazı da görüşmek üzere Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder